Close

22 - 26 marca 2017

WARSZAWA

Program

Adam Grzesik

  • 22.03 (środa) - Zbudujesz od podstaw swoją markę: zaczynając od stworzenia unikalności na rynku, poprzez zaprojektowanie " podróży klienta" - jego emocji i doświadczeń, aż po zdefiniowanie obietnicy, którą składa klientowi Twoja firma. Wszystko po to, by stać się pierwszą myślą w jego głowie.  


Paweł Tkaczyk

  • 23.03 (czwartek) - Nauczysz się storytelling'u, dzięki któremu dowiesz się jak dobrze opowiedzieć historię swojej firmy, aby klient wracał do Ciebie za każdym razem i polecał Cię innym.
  • 24.03 (piątek) - Zbudujesz pełną strategię marketingową korzystając z wiedzy i doświadczenia najlepszego na rynku dyrektora marketingu.


Adam Grzesik

  • 25.03 (sobota) - Dobierzesz najbardziej efektywne reklamy dla swojej firmy, wykorzystując do tego marketing partyzancki. Dzięki temu skutecznie i małymi kosztem podłączysz "wodociąg" z nowymi klientami do Twojej firmy.
  • 26.03 (niedziela) - Samodzielnie napiszesz roczny plan marketingowy i otrzymasz narzędzia, które pomogą Ci go wdrożyć. Dzięki temu będziesz wiedzieć za co płacić, a co wykonać samodzielnie, stosując umiejętności, które wyniesiesz z kursu. 


Bonus

W prezencie otrzymasz kurs online Internetowe Lejki Sprzedaży (kliknij), który nauczy Cię projektować strony lądowania, które sprzedają. Będziesz widzieć jak podpiąć do nich kampanie reklamowe i remarketingowe na Facebooku i w Google AdWords oraz jak analizować efektywność tych ostatnich w Google Analytics. Najprawdopodobniej ten kurs spowoduje, że nie będziesz już potrzebować agencji marketingowej.

Dlaczego to jest ważne teraz? 

Ponieważ...

podstawowy problem firm to,

Każda firma potrzebuje nowych klientów, utrzymania obecnych i zadbania, aby każdy z nich kupował lojalnie, jak najwięcej. Niestety większość pieniędzy przeznaczanych na różne reklamy jest bezpowrotnie tracona.


A najgorsze jest to, że wraz z nieskutecznymi działaniami marketingowymi, firmy a czasem przedsiębiorcy tacy jak Ty, tracą swoją reputację i po prostu się ośmieszają.


Każda agencja, która się do Ciebie zgłosi obieca, że ... "wyda wszystkie Twoje pieniądze na "ładne" reklamy. Niestety nie może Ci zapewnić skuteczności".


Dlaczego? Ponieważ utrzymuje się z wykonywania działań reklamowych, a nie zarabiania dla Ciebie pieniędzy.


Jednak wielu właścicieli firm oddaje swoje pieniądze na marne i niedziałające reklamy. Oddają, ponieważ nie znają się na reklamie i zawsze mogą powiedzieć, że to nie oni stracili, tylko reklama "nie zadziałała".


Nauczysz się tego podczas Eksperta Marketingu

Marketingowy M.A.G.N.E.S.

E - EMOCJE KLIENTÓW

N - NATURA KLIENTA

M - MARKA

S - SPRZEDAŻ

  • Segmentacja rynku
  • Wyróżnienie się spośród konkurencji
  • Stworzenie strategii marketingowej
  • Bycie o krok przed "naśladowcami"

6 obszarów, które powinien znać przedsiębiorca

A - ATRAKCYJNOŚĆ

  • Wiedza o nawykach zakupowych
  • Przewidywanie trendów rynkowych
  • Identyfikacja wizualna
  • Wiedza jak trafić do klientów
  • Atrakcyjne i efektywne formy reklamy
  • Znajomość psychologii klientów
  • Budowanie nawyków zakupowych
  • Wpływanie na emocje, które uruchamiają chęć zakupu

G - GRA Z KLIENTEM

  • Tworzenie systemów sprzedaży
  • Marketing i sprzedaż w internecie
  • Zaplanowanie podróży  klienta
  • Połączenie sprzedaży z reklamą i obsługą klienta

Nauczysz się tego podczas Eksperta Marketingu

6 obszarów Marketingowego M.A.G.N.E.S.U.

Autorski model, dzięki któremu nabędziesz wszelkich, 

niezbędnych dla właściciela firmy, kompetencji marketingowych. 

Ekspert Marketingu w szczegółach

Nauczysz się krok po kroku, jak zbudować markę swojej firmy i jak pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji. 

Poznasz pełną strukturę marki i przygotujesz identyfikację wizualną.

To właśnie od marki należy zacząć projektowanie całej firmy. Oczywiście jeśli zależy Ci na silnej marce.

Nauczysz się tego podczas Eksperta Marketingu

Znajomość zasad panujących w kole marketingu sprawi, że Twoje reklamy będą sprzedawać. Dowiesz się ile i kiedy przeznaczać na reklamę. Poznasz strategie i pomysły, które z każdych zainwestowanych 500 zł przyniosą Ci 10 000 zł przychodu.  

Prowadząc firmę, poza dostarczeniem klientowi tego czego oczekuje, warto go pozytywnie zaskakiwać, zaciekawiać i utrzymywać jego uwagę. Dzięki temu nie myśli on o konkurencji. Plan zainteresowań da Ci plan działań na blogu, fanpage, newsletterach i ulotkach. Wszystko według sprawdzonego schematu, w który tylko wstawiasz własne treści. 

Kiedy emocje są uśpione, klienci myślą tylko o cenie. 

Kiedy pozwolisz klientowi doświadczyć pozytywnych emocji, stanie się Twoją chodzącą reklamą. W tym module nauczymy Cię jak projektować doświadczenie klienta, w niezapomniany i pozytywny sposób.

Marka i reklama przyprowadzą do Twojej firmy rzeszę nowych klientów.

Ale to z powracających i polecających klientów żyje Twoja firma. Generator Wiernych Klientów to sprawdzona strategia, która automatycznie zamienia okazyjnych klientów w "wyznawców" Twojej marki.

W Polsce sieć internetowa umożliwia Ci dotarcie praktycznie do każdego klienta. Za pomocą specjalnie zaprojektowanych stron - takich jak ta - nauczysz się samodzielnie trafiać  i pozyskiwać kontakty do nowych klientów. 

Eksperta Marketingu poprowadzą

Pomagam Budować Zyskowne Firmy.  Moi Klienci rozumieją, że największym skarbem jest ich własny umysł. 


Popełniłem wiele błędów w marketingu i wydałem na "dobre" reklamy ponad 80 000 zł. Niestety właśnie przez to jedna z moich firm: Salon Piękne Ciało o mało nie zbankrutowała. 4 lata temu zrozumiałem, że sam muszę wziąć odpowiedzialność i nauczyć się  mądrego marketingu. Dzisiaj to najlepszy salon w Opolu, a ja pomogłem ponad 200 przedsiębiorcom poukładać ich marketing.


Nauczę Cię tego, jak małym nakładem środków, uzyskiwać olbrzymie rezultaty. To marketing partyzancki. Pokażę Ci również jak przyśpieszyć zarabianie pieniędzy.

Adam Grzesik

Paweł Tkaczyk

Najczęściej pomagam moim Klientom w opowiedzeniu ich historii. 


Moja firma – MIDEA – zajmuje się budowaniem silnych marek. Pracowaliśmy m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International… 


Głęboko wierzę, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia. 


Dlatego podczas Eksperta Marketingu wytłumaczę Ci czym jest strategia komunikacji marketingowej, czyli jak i do kogo powinieneś opowiadać swoje historie.


Pokażę jak możesz promować swoją markę – wszystko po to, aby Twoich klientów było coraz więcej.

EKSPERT MARKETINGU

22 - 26 marca 2017

Warszawa, Golden Floor, Al.Jerozolimskie 123a

Warsztaty 

dla Przedsiębiorców i Menadżerów

BONUS DLA PIERWSZYCH 8 OSÓB

OKAZJA WAŻNA PRZEZ:

DAYS
HOURS
MINUTES
SECONDS

Internetowe Lejki Sprzedaży program online

wartość 1 497 zł netto

To BONUS dla pierwszych 8 osób

Internetowe Lejki Sprzedaży program online

  • Wykonasz stronę lądowania
  • Zbierzesz kontakty do zainteresowanych osób
  • Zintegrujesz reklamę adwords, facebook, newslettery i system pozyskiwania kontaktów, tak aby działał automatycznie
  • Nauczysz się sprzedaży przez internet.

Zaproszenie od Pawła Tkaczyka

Jeszcze raz dziękuję za Eksperta Marketingu :) są efekty :) dwie umowy o współpracy z nowymi Klientami w dwa dni :)

Barbara Wrzos (2 dni po kursie!)

Wojciech Bizub

Bardzo dobre szkolenie. Bardzo dużo wiedzy merytorycznej. Bardzo dużo przykładów –praktycznych. Pozwoliło mi na kreatywność w spojrzeniu na swój biznes. Kopalnia pomysłów, również od uczestników, podczas ćwiczeń. Bardzo cenne doświadczenie. Najciekawszy punkt: negocjacje + plan marketingowy. Dostałam pozytywnego kopa i od razu jestem Ekspertem Marketingu.

Niepowtarzalna mądrość marketingowa i biznesowa. 

Seminarium Ekspert Marketingu przekracza wszelkie oczekiwania. 

Według mnie inwestycja warta każdej złotówki.

Anna Świerniak

Klikając na przycisk REZERWUJĘ SWOJE MIEJSCE dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Dz.U. z 2016r. poz. 195 przez IQBIZNES.PL Grzesik Adam z siedzibą przy ul. Krzemienieckiej 18 lok.2, 45-401 Opole,w celu i zakresie niezbędnym do przesłania materiału kursu i informacji związanych z tematyką kursu. Zostałem/am poinformowany, iż przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych osobowych, uzupełnień, korekt, żądania czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania danych osobowych lub ich usunięcia.