PODEJMUJ DUŻO LEPSZE DECYZJE

Informacje logistyczne

PRZYDATNE INFORMACJE

TERMIN:

15 – 16 czerwca 2018 (sobota – niedziela)

MIEJSCE:

Hotel Mercure Opole, Krakowska 57/59 (5 minut od dworca PKP i PKS)

link do strony hotelu [KLIKNIJ]

link do mapy [KLIKNIJ]

LINK DO WEBINARU: 08 kwietnia 2019 20:00 >>> [KLIKNIJ]

Ważne informacje:

Obejrzyj proszę przed szkoleniem wersję on-line, do której masz dostęp na platformie http://vod.adamgrzesik.pl 

Budżet Firmowy zawiera:

PLAN ZAJĘĆ

15.06.2019 – sobota

sala otwarta od 8:30

09:00 – 17:00 warsztaty

 

dla chętnych 17:15 – 17:45 prezentacja koncepcji Biznes MBA i połączenia budżetu z modelem finansowym

 

dla chętnych 19:00 – 21:00 pomoc w wykonaniu budżetu firmy w excelu. Uczestnik pracuje na własnym laptopie. Ja doradzam i odpowiadam na pytania. Cel: uporządkowanie i wdrożenie wiedzy z całego dnia.

 

13:00 – 14:30 przerwa na obiad – zapraszam do hotelowej restauracji

16.06.2019 – niedziela

sala otwarta od 8:30

09:00 – 17:00 warsztaty

 

dla chętnych 17:15 – 18:00 sesja pytań i odpowiedzi. Cel: uporządkowanie i wdrożenie wiedzy z całego szkolenia.

 

13:00 – 14:30 przerwa na obiad

08.07.2019 – poniedziałek

20:00 – 21:30 – webinar dla uczestników Odpowiedzi na pytania po szkoleniu i konsultacje on-line.

 

Link do pokoju [KLIKNIJ]

PRZYDATNE INFORMACJE

CO ZABRAĆ NA SZKOLENIE:

Obejrzyj proszę przed szkoleniem wersję on-line, do której masz dostęp na platformie http://vod.adamgrzesik.pl 

 

Dodatkowe dane, które możesz wykorzystać podczas pracy warsztatowej:

1. Wartość kosztów stałych i osobno kosztów zmiennych za poprzedni miesiąc – jeśli masz problem z podziałem, przygotuj zestawienie swoich wszystkich wydatków, tak żeby wiedzieć za co płaciłeś/aś.

2. Wartość towarów na magazynie w przypadku firmy handlowej.

3. Wartość sprzedaży w poprzednim miesiącu ( w cenach sprzedaży i w cenach zakupu w przypadku firmy handlowej).

4. Koszt wynagrodzeń pracowników (podstawy, premie, ZUS, PIT inne dodatki).

5. Wartość niezapłaconych faktur (w rozbiciu na te w terminie i po terminie).

6. Suma przepracowanych godzin przez pracowników (z listy obecności i jeśli masz takie dane to z aktywnego czasu pracy).

7. Wartość odsetek od kredytów firmowych za poprzedni miesiąc – jeśli takie posiadasz.

WAŻNE!

Powyższe dane umożliwią Ci pracę bezpośrednio nad swoją firmą, ale nie są niezbędne. Jeśli nie będziesz ich mieć, możesz je uzupełnić sobie po warsztatach.

WAŻNE 2!

W pierwszym dniu wieczorem będzie dodatkowa, dobrowolna sesja wieczorna. Podczas niej może Ci się przydać laptop jeśli chcesz układać sobie budżet!

PARKING:

Parkingi miejskie: parkowanie na ulicy od poniedziałku i piątku jest płatne.

Parking hotelowy: parking hotelowy jest płatny  – koszt 30 zł/doba – wjazd od ul. Kołłątaja, skręt w podwórze przed sklepem spożywczym POLOMarket

WYŻYWIENIE:

Podczas kursu będzie proponowany serwis kawowy w cenie biletu: pyszna kawa, smaczne herbaty, woda i soki, ciastka i jabłka.

Przerwa obiadowa planowana jest ok. 13:00 – 14:30.

NOCLEGI

Bilet nie zawiera noclegów. Rezerwację najlepiej robić przez stronę hotelu:  https://www.accorhotels.com/pl/hotel-3405-hotel-mercure-opole/index.shtml

 

Można również skorzystać z wyszukiwarki www.booking.com ponieważ w pobliżu jest kilka innych hoteli (Weneda, Piast, Piano) i mieszkań na doby.

 

Zachęcam do dołączenia do grupy Akademia MBA (https://www.facebook.com/groups/486527344801538/ ) na facebooku.

Tam można umówić się z innymi uczestnikami na wspólny dojazd, nocleg.

STROJE:

To spotkanie warsztatowe, więc polecam zamiast garniturów wygodne ubranie tzw. smart casual lub casual.

Na sali będzie uruchomiona klimatyzacja, więc jeśli lubisz ciepło zabierz proszę bluzę.

CO JESZCZE?

NOWE KONTAKTY/KLIENCI – moje szkolenia słyną z tego, że spotkasz na nich samych przedsiębiorców.

Dlatego zachęcam Cię do zareklamowania swojej firmy. Możesz przywieźć z sobą ulotki, wizytówki, jakiś rodzaj wzornika produktów lub usług.

 

UCZESTNICTWO NA 100% – zachęcam do maksymalnego udziału w tym intensywnym kursie. Dlatego pozałatwiaj sprawy firmowe przed kursem i przyjedź z otwartym umysłem gotowym na nowe umiejętności.

A ja obiecuję, że przekroczę Twoje oczekiwania.

DODATKOWE OPCJE?

Jeśli masz jakieś konkretne pytania, przykłady ze swojej firmy o których chcesz porozmawiać – opisz je proszę przed kursem i prześlij na adres kontakt@adamgrzesik.pl lub zadzwoń 516 011 641

 

Dziękuję i czekam na Ciebie.

 

[KLIKNIJ] i pobierz kalendarz wszystkich szkoleń.