Zostań gwiazdą rynku

Informacje logistyczne

Przydatne informacje

TERMIN

OSTATNIA EDYCJA TEGO KURSU

6 – 10 grudnia 2021 

LOKALIZACJA

Hotel DeSilva Premium, Opole

Powolnego 10

Ważne informacje

Proszę mieć laptop ponieważ będziemy na nim pracować!

Plan zajęć

Przydatne informacje

  • Laptopa z zasilaczem, dobry humor i otwarty umysł:-)
  • dostęp do edycji swojej strony ponieważ będziemy wgrywać Google ID i pixel Facebooka jeśli ktoś nie posiada
  • założone konto reklamowe na facebooku.

Parkingi miejskie: parkowanie w Opolu na ulicy od poniedziałku i piątku jest płatne 25zł/dzień Parking hotelowy: parking hotelowy jest płatny  – koszt 30 zł/doba

Podczas kursu będzie proponowany serwis kawowy w cenie biletu: pyszna kawa, smaczne herbaty, woda i soki, ciastka i jabłka. Przerwa obiadowa planowana jest ok. 13:00 – 14:30: Ta edycja zawiera w prezencie pyszne dwudaniowe obiady z deserami w hotelowej restauracji.

Jeśli masz jakieś wykluczenia, zalecenia żywieniowe daj mi proszę znać przed kursem.

Kolacje: w okolicy kilka innych bardzo zacnych: Grabówka – kultowe naleśniki francuskie, Manekin – też naleśniki, Sola – bar rybny, Hamburg – najlepsze hamburgery w Opolu (malutki lokal), Bar Mięsny – wielkie hamburgery, Rzymskie Wakacje oraz Antica oraz La Finesta – kuchnia włoska. Więc wybór spory.

Bilet nie zawiera noclegów. Rezerwację najlepiej robić pisząc na H3405-SB@accor.com – Pan Radosław Mazur lub przez stronę hotelu link do strony Można również skorzystać z wyszukiwarki www.booking.com ponieważ w pobliżu jest kilka hoteli (Mercure, Weneda, Piast, Piano) i mieszkań na doby.   Zachęcam do dołączenia do grupy Akademia MBA  na facebooku. Tam można umówić się z innymi uczestnikami na wspólny dojazd, nocleg.

Do przygotowania przed warsztatem Wojtka:
1. Konfiguracja konta na FB według wytycznych z wideo: https://youtu.be/_j2vQ2Og7hA
2. Przygotowanie laptopa oraz zasilacza
3. Dostęp do karty kredytowej / debetowej
4. Założony fanpage firmy
5. Przygotowany folder z logo, zdjęciami firmy, zdjęciami pracowników / właściciela / produktów
6. Zebrane materiały firmowe (wydrukowane lub wersje plików cyfrowych). Ulotki / katalogi / prezentacje

To spotkanie warsztatowe, więc polecam zamiast garniturów wygodne ubranie tzw. smart casual lub casual.

Na sali będzie uruchomiona klimatyzacja, więc jeśli lubisz ciepło zabierz proszę bluzę.

NOWE KONTAKTY/KLIENCI – moje szkolenia słyną z tego, że spotkasz na nich samych przedsiębiorców. Dlatego zachęcam Cię do zareklamowania swojej firmy. Możesz przywieźć z sobą ulotki, wizytówki, jakiś rodzaj wzornika produktów lub usług.

UCZESTNICTWO NA 100% – zachęcam do maksymalnego udziału w tym intensywnym kursie. Dlatego pozałatwiaj sprawy firmowe przed kursem i przyjedź z otwartym umysłem gotowym na nowe umiejętności. A ja obiecuję, że przekroczę Twoje oczekiwania.

WAŻNE! W pierwszym dniu wieczorem będzie dodatkowa, dobrowolna sesja wieczorna. Podczas niej może Ci się przydać laptop jeśli chcesz układać sobie budżet!

Jeśli masz jakieś konkretne pytania, przykłady ze swojej firmy o których chcesz porozmawiać – opisz je proszę przed kursem i prześlij na adres kontakt@adamgrzesik.pl lub zadzwoń 516 011 641

Zapraszam

Dziękuję i czekam na Ciebie.

(function(a,l,b,c,r,s){ _nQc=c,r=a.createElement(l),s=a.getElementsByTagName(l)[0]; r.async=1; r.src=l.src=("https:"==a.location.protocol?"https://":"http://")+b; s.parentNode.insertBefore(r,s);}) (document,"script","serve.albacross.com/track.js","89569708");