samodzielna firma

Samodzielna Firma

Informacje logistyczne

Przydatne informacje

TERMIN

1 – 3 październik 2020
(czwartek – sobota)

LOKALIZACJA

Hotel DeSilva Premium

Opole, Powolnego 10

UZUPEŁNIĆ LUB WYRZUCIĆ
Link do webinaru

Ważne informacje

Obejrzyj proszę przed szkoleniem wersję on-line, do której masz dostęp na platformie VOD

Samodzielna Firma zawiera:

Praktyczne warsztaty - 3 dni

Wersja on-line

WYMYŚLIĆ

Opcja konsultacji indywidualnej

Plan zajęć

Sala otwarta od 9:30
Warsztaty: 10:00 – 18:00
Schemat organizacyjny firmy (ludzie i delegowanie obowiązków, zadań)
  1. Pokazuje strukturę i miejsce każdej osobie w firmie.
  2. Kto jest przełożonym, kto wyznacza zadania i do kogo raportujemy
  3. Do kogo zgłosić się, kiedy potrzebujemy konkretnej rzeczy
  4. Rozwiązuje problem „właściciel jest od wszystkiego i sam przekazuje informacje, podejmuje większość decyzji”
  5. Schemat organizacyjny działów (przepływ informacji i obieg dokumentów)
  6. Masz czytelnie rozpisane procesy (działania) na konkretne działy – ludzie rozumieją firmę
  7. Przyznane hierarchie dla procesów – wiesz co jest niezbędne, a co pomocne
  8. Określisz „czasy krytyczne” – zyskasz panowanie nad tym co ważne>
  9. Zobaczysz wzajemne powiązania pomiędzy działami
  10. Będziesz wiedzieć jak, do czego i na jak długo przypisać pracowników
  11. Ten schemat to podstawa do tworzenia map procesowych, procedur i list kontrolnych
  12. Rozwiązuje problem „dlaczego ludzie tego nie ogarniają, skoro to dla mnie jest proste”
  13. Przerwa na obiad ok. 13:00 – 14:30
  14. Dla chętnych: 19:00 – 21:00 – sesja wyrównawcza: opracowywanie materiałów z użyciem platformy Draw.io
Sala otwarta od 8:30
Warsztaty: 9:00 – 17:00
Ogólna mapa firmy (pokazanie działań całej firmy na jednej stronie kartki!)
  1. Jak porusza się klient, dostawca, produkt/usługa – zrozumiesz cały proces w firmie
  2. Jak zarządzać procesem – start i zakończenie, przekazywanie go pomiędzy działami
  3. Łatwiej jest zarządzać obsługą klientów i dostawców – reklamacje, płatności, kontakt
  4. Szczegółowe mapy dla poszczególnych działów (wyższa szczegółowość i porządek w każdym dziale firmy)
  5. dla klienta
  6. dla dostawcy
  7. dla działu zakupów
  8. dla sprzedaży
  9. dla zatrudnienia pracownika
  10. dla procesu reklamacji
  11. Procedury – szczegółowe instrukcje pokazujące kolejne kroki do wykonania pracy
  12. Dużo szybsze wdrażanie nowych osób
  13. Nawet pracownik bez doświadczenia potrafi zastąpić kolegę
  14. Zawiera sytuacje nietypowe i sporadyczne
  15. Porządkuje wiedzę całej firmy
  16. Utrzymujesz te same standardy w firmie
  17. Określasz kompetencje dla poszczególnych stanowisk
  18. Przerwa na obiad ok. 13:00 – 14:30
  19. Dla chętnych: 18:00 – 20:00 – sesja wyrównawcza: opracowywanie materiałów z użyciem platformy Draw.io
Sala otwarta od 8:30
Warsztaty: 9:00 – 17:00
Listy kontrolne – zapewniają, że nic nie zostanie pominięte
    1. Bezpieczeństwo wykonywanych zadań
    2. Dużo szybsze wdrażanie nowych osób
Szablony maili, ofert – porządek i powtarzalność w komunikacji z klientami
Karty stanowiskowe – pracownicy doskonale wiedzą co należy do ich obowiązków
    1. Kompetencje dla danego stanowiska
    2. Zakresy obowiązków
    3. Podstawa do systemu wynagrodzeń
    4. Podstawa do skalowania biznesu
Plan wdrożenia – jak przekazać to pracownikom

 

Narzędzia ułatwiające pracę – wygoda i oszczędność czasu

 

Przerwa na obiad ok. 13:00 – 14:30

Przydatne informacje

Jeśli rząd nie wprowadzi zakazu to ta edycja szkolenia odbędzie się normalnie.
Czujesz, że „coś Cię bierze” odpuść sobie szkolenie, skorzystaj z wersji on-line lub spotkamy się kolejnym razem. Wykurujesz się i nikt nie będzie się Ciebie krzywo patrzył. Zalecam podróż na szkolenie własnym samochodem i unikanie komunikacji zbiorowej.
Jeśli chcesz zmienić termin swojego udziału POINFORMUJ MNIE proszę do 1 kwietnia 2020r. (środa) – kolejna edycja 01-03.10.2020r.

Po tej dacie udział w kolejnej edycji będzie w cenie logistycznej 300 zł/dzień, razem 900 zł netto.
Hotel Mercure w Opolu posiada olbrzymie sale i hol, ma liczny personel i dezenfekuje powierzchnie znacznie częściej niż zwykle. Podczas szkolenia będziemy siedzieć w odległościach ok. 1m od siebie, a ćwiczyć na scenie.

1. Zamiast uścisku dłoni, przytulania lub przybijania piątek, PRZYBIJAJ ŻÓŁWIKA
2. Staraj się rozmawiać stojąc w odległości 1 m ustaw się najlepiej bokiem do rozmówcy.
3. Wyrabiaj nawyk trzymania dłoni z dala od twarzy i ich częstego, porządnego mycia.
4. Jeśli to możliwe, gdy kaszlesz lub kichasz, używaj jednorazowych chusteczek i wyrzucaj je.
5. Dotykaj włączników światła, przycisków itp. TYLKO kostką zgiętego palca, przedmioty publiczne przez serwetkę, ręcznik papierowy lub jednorazową rękawicę.
6. Otwieraj drzwi zamkniętą pięścią, nogą lub biodrem. Staraj się nie chwytać za klamkę dłonią.
7. Używaj chusteczek dezynfekujących do wycierania rąk, ławek i innych wspólnych elementów.
8. Często myj ręce mydłem przez 10–20 sekund i/lub używaj środków dezynfekujących do rąk na bazie alkoholu (ponad 60 proc.).

Parkingi miejskie: parkowanie w Opolu na ulicy od poniedziałku i piątku jest płatne 25zł/dzień Parking hotelowy: parking hotelowy jest płatny  – koszt 30 zł/doba

Podczas kursu będzie proponowany serwis kawowy w cenie biletu: pyszna kawa, smaczne herbaty, woda i soki, ciastka i jabłka. Przerwa obiadowa planowana jest ok. 13:00 – 14:30: Ta edycja zawiera w prezencie pyszne dwudaniowe obiady z deserami w hotelowej restauracji.

Jeśli masz jakieś wykluczenia, zalecenia żywieniowe daj mi proszę znać przed kursem.

Kolacje: w okolicy kilka innych bardzo zacnych: Grabówka – kultowe naleśniki francuskie, Manekin – też naleśniki, Sola – bar rybny, Hamburg – najlepsze hamburgery w Opolu (malutki lokal), Bar Mięsny – wielkie hamburgery, Rzymskie Wakacje oraz Antica oraz La Finesta – kuchnia włoska. Więc wybór spory.

Bilet nie zawiera noclegów. Rezerwację najlepiej robić przez stronę hotelu link do strony Można również skorzystać z wyszukiwarki www.booking.com ponieważ w pobliżu jest kilka hoteli (DeSIlva, Weneda, Piast, Piano) i mieszkań na doby.   Zachęcam do dołączenia do grupy Akademia MBA  na facebooku. Tam można umówić się z innymi uczestnikami na wspólny dojazd, nocleg.

Obejrzyj proszę przed szkoleniem wersję on-line, do której masz dostęp na platformie http://vod.adamgrzesik.pl

To spotkanie warsztatowe, więc polecam zamiast garniturów wygodne ubranie tzw. smart casual lub casual.

Na sali będzie uruchomiona klimatyzacja, więc jeśli lubisz ciepło zabierz proszę bluzę.

NOWE KONTAKTY/KLIENCI – moje szkolenia słyną z tego, że spotkasz na nich samych przedsiębiorców. Dlatego zachęcam Cię do zareklamowania swojej firmy. Możesz przywieźć z sobą ulotki, wizytówki, jakiś rodzaj wzornika produktów lub usług.

UCZESTNICTWO NA 100% – zachęcam do maksymalnego udziału w tym intensywnym kursie. Dlatego pozałatwiaj sprawy firmowe przed kursem i przyjedź z otwartym umysłem gotowym na nowe umiejętności. A ja obiecuję, że przekroczę Twoje oczekiwania.

WAŻNE! W pierwszym dniu wieczorem będzie dodatkowa, dobrowolna sesja wieczorna. Podczas niej może Ci się przydać laptop jeśli chcesz układać sobie budżet!

Jeśli masz jakieś konkretne pytania, przykłady ze swojej firmy o których chcesz porozmawiać – opisz je proszę przed kursem i prześlij na adres kontakt@adamgrzesik.pl lub zadzwoń 516 011 641

Zapraszam

Dziękuję i czekam na Ciebie.

(function(a,l,b,c,r,s){ _nQc=c,r=a.createElement(l),s=a.getElementsByTagName(l)[0]; r.async=1; r.src=l.src=("https:"==a.location.protocol?"https://":"http://")+b; s.parentNode.insertBefore(r,s);}) (document,"script","serve.albacross.com/track.js","89569708");