samodzielna firma

Samodzielna Firma

Informacje logistyczne

Przydatne informacje

TERMIN

8 – 10 kwiecień 2021 
(czwartek – sobota)

LOKALIZACJA

Hotel DeSilva Premium

Opole, Powolnego 10

Link do strony trenerki Małgorzaty Wierzbickiej:

Ważne informacje

Obejrzyj proszę przed szkoleniem wersję on-line, do której masz dostęp na platformie VOD

Samodzielna Firma zawiera:

Praktyczne warsztaty - 3 dni

Wersja on-line

WYMYŚLIĆ

Opcja konsultacji indywidualnej

Plan zajęć

Sala otwarta od 9:30
Warsztaty: 10:00 – 18:00
Schemat organizacyjny firmy (ludzie i delegowanie obowiązków, zadań)
  1. Pokazuje strukturę i miejsce każdej osobie w firmie.
  2. Kto jest przełożonym, kto wyznacza zadania i do kogo raportujemy
  3. Do kogo zgłosić się, kiedy potrzebujemy konkretnej rzeczy
  4. Rozwiązuje problem „właściciel jest od wszystkiego i sam przekazuje informacje, podejmuje większość decyzji”
  5. Schemat organizacyjny działów (przepływ informacji i obieg dokumentów)
  6. Masz czytelnie rozpisane procesy (działania) na konkretne działy – ludzie rozumieją firmę
  7. Przyznane hierarchie dla procesów – wiesz co jest niezbędne, a co pomocne
  8. Określisz „czasy krytyczne” – zyskasz panowanie nad tym co ważne>
  9. Zobaczysz wzajemne powiązania pomiędzy działami
  10. Będziesz wiedzieć jak, do czego i na jak długo przypisać pracowników
  11. Ten schemat to podstawa do tworzenia map procesowych, procedur i list kontrolnych
  12. Rozwiązuje problem „dlaczego ludzie tego nie ogarniają, skoro to dla mnie jest proste”
  13. Przerwa na obiad ok. 13:00 – 14:30
  14. Dla chętnych: 19:00 – 21:00 – sesja wyrównawcza: opracowywanie materiałów z użyciem platformy Draw.io
Sala otwarta od 8:30
Warsztaty: 9:00 – 17:00
Ogólna mapa firmy (pokazanie działań całej firmy na jednej stronie kartki!)
  1. Jak porusza się klient, dostawca, produkt/usługa – zrozumiesz cały proces w firmie
  2. Jak zarządzać procesem – start i zakończenie, przekazywanie go pomiędzy działami
  3. Łatwiej jest zarządzać obsługą klientów i dostawców – reklamacje, płatności, kontakt
  4. Szczegółowe mapy dla poszczególnych działów (wyższa szczegółowość i porządek w każdym dziale firmy)
  5. dla klienta
  6. dla dostawcy
  7. dla działu zakupów
  8. dla sprzedaży
  9. dla zatrudnienia pracownika
  10. dla procesu reklamacji
  11. Procedury – szczegółowe instrukcje pokazujące kolejne kroki do wykonania pracy
  12. Dużo szybsze wdrażanie nowych osób
  13. Nawet pracownik bez doświadczenia potrafi zastąpić kolegę
  14. Zawiera sytuacje nietypowe i sporadyczne
  15. Porządkuje wiedzę całej firmy
  16. Utrzymujesz te same standardy w firmie
  17. Określasz kompetencje dla poszczególnych stanowisk
  18. Przerwa na obiad ok. 13:00 – 14:30
  19. Dla chętnych: 18:00 – 20:00 – sesja wyrównawcza: opracowywanie materiałów z użyciem platformy Draw.io
Sala otwarta od 8:30
Warsztaty: 9:00 – 17:00
Listy kontrolne – zapewniają, że nic nie zostanie pominięte
  1. Bezpieczeństwo wykonywanych zadań
  2. Dużo szybsze wdrażanie nowych osób
Szablony maili, ofert – porządek i powtarzalność w komunikacji z klientami
Karty stanowiskowe – pracownicy doskonale wiedzą co należy do ich obowiązków
    1. Kompetencje dla danego stanowiska
    2. Zakresy obowiązków
    3. Podstawa do systemu wynagrodzeń
    4. Podstawa do skalowania biznesu
Plan wdrożenia – jak przekazać to pracownikom
Narzędzia ułatwiające pracę – wygoda i oszczędność czasu

Przerwa na obiad ok. 13:00 – 14:30

Przydatne informacje

Jeśli rząd nie wprowadzi zakazu to ta edycja szkolenia odbędzie się normalnie.
Czujesz, że „coś Cię bierze” odpuść sobie szkoleni i  spotkamy się kolejnym razem. Wykurujesz się i nikt nie będzie się Ciebie krzywo patrzył.

Zalecam podróż na szkolenie własnym samochodem i unikanie komunikacji zbiorowej.
Jeśli chcesz zmienić termin swojego udziału POINFORMUJ MNIE proszę jak najszybciej do 2.04.2020– kolejna edycja 4-6.10.2021r.

Po tej dacie udział w kolejnej edycji będzie w cenie logistycznej 300 zł/dzień, razem 600 zł netto.


Hotel Mercure w Opolu posiada olbrzymie sale i hol, ma liczny personel i dezenfekuje powierzchnie znacznie częściej niż zwykle. Podczas szkolenia będziemy siedzieć w odległościach ok. 1m od siebie.

1. Zamiast uścisku dłoni, przytulania lub przybijania piątek, PRZYBIJAJ ŻÓŁWIKA
2. Staraj się rozmawiać stojąc w odległości min. 1,5 m ustaw się najlepiej bokiem do rozmówcy.
3. Wyrabiaj nawyk trzymania dłoni z dala od twarzy i ich częstego, porządnego mycia.
4. Jeśli to możliwe, gdy kaszlesz lub kichasz, używaj jednorazowych chusteczek i wyrzucaj je.
5. Używaj chusteczek dezynfekujących do wycierania rąk, ławek i innych wspólnych elementów.
6. Często myj ręce mydłem przez 10–20 sekund i/lub używaj środków dezynfekujących do rąk na bazie alkoholu (ponad 60 proc.).

Parkingi miejskie: parkowanie w Opolu na ulicy od poniedziałku i piątku jest płatne 25zł/dzień Parking hotelowy: parking hotelowy jest płatny  – koszt 30 zł/doba

Podczas kursu będzie proponowany serwis kawowy w cenie biletu: pyszna kawa, smaczne herbaty, woda i soki, ciastka i jabłka. Przerwa obiadowa planowana jest ok. 13:00 – 14:30.

Ta edycja zawiera w prezencie pyszne dwudaniowe obiady z deserami w hotelowej restauracji.

Jeśli masz jakieś wykluczenia, zalecenia żywieniowe daj mi proszę znać przed kursem.

Kolacje: w okolicy kilka innych bardzo zacnych: Grabówka – kultowe naleśniki francuskie, Manekin – też naleśniki, Sola – bar rybny, Hamburg – najlepsze hamburgery w Opolu (malutki lokal), Bar Mięsny – wielkie hamburgery, Rzymskie Wakacje oraz Antica oraz La Finesta – kuchnia włoska. Więc wybór spory.

Bilet nie zawiera noclegów. Rezerwację najlepiej robić przez stronę hotelu link do strony Można również skorzystać z wyszukiwarki www.booking.com ponieważ w pobliżu jest kilka hoteli (DeSIlva, Weneda, Piast, Piano) i mieszkań na doby.   Zachęcam do dołączenia do grupy Akademia MBA  na facebooku. Tam można umówić się z innymi uczestnikami na wspólny dojazd, nocleg.

Obejrzyj proszę przed szkoleniem wersję on-line, do której masz dostęp na platformie http://vod.adamgrzesik.pl

To spotkanie warsztatowe, więc polecam zamiast garniturów wygodne ubranie tzw. smart casual lub casual.

Na sali będzie uruchomiona klimatyzacja, więc jeśli lubisz ciepło zabierz proszę bluzę.

NOWE KONTAKTY/KLIENCI – moje szkolenia słyną z tego, że spotkasz na nich samych przedsiębiorców. Dlatego zachęcam Cię do zareklamowania swojej firmy. Możesz przywieźć z sobą ulotki, wizytówki, jakiś rodzaj wzornika produktów lub usług.

UCZESTNICTWO NA 100% – zachęcam do maksymalnego udziału w tym intensywnym kursie. Dlatego pozałatwiaj sprawy firmowe przed kursem i przyjedź z otwartym umysłem gotowym na nowe umiejętności. A ja obiecuję, że przekroczę Twoje oczekiwania.

WAŻNE! W pierwszym dniu wieczorem będzie dodatkowa, dobrowolna sesja wieczorna. Podczas niej może Ci się przydać laptop jeśli chcesz układać sobie budżet!

Jeśli masz jakieś konkretne pytania, przykłady ze swojej firmy o których chcesz porozmawiać – opisz je proszę przed kursem i prześlij na adres kontakt@adamgrzesik.pl lub zadzwoń 516 011 641

Zapraszam

Dziękuję i czekam na Ciebie.

(function(a,l,b,c,r,s){ _nQc=c,r=a.createElement(l),s=a.getElementsByTagName(l)[0]; r.async=1; r.src=l.src=("https:"==a.location.protocol?"https://":"http://")+b; s.parentNode.insertBefore(r,s);}) (document,"script","serve.albacross.com/track.js","89569708");