Roczny plan urlopów – gotowy plik do pobrania

Narzędzie do planowania urlopów pracowniczych zostało aktualizowane corocznie – aktualna wersja to 2023 rok!

Zatrudniając pracowników musisz zarządzać urlopami. Z doświadczenia wiem, że przedsiębiorcy i kadrowi gubią się w wydawanych urlopach, chorobowych, opiekach…

Przygotowałem dla Ciebie gotowy plik, który możesz sobie pobrać z tej strony i dopasować do swoich potrzeb. ten plik pochodzi z kursu Zwycięski Zespół.

Poniżej plik w excelu i instrukcja wideo – jeśli nie masz excela możesz go sobie wgrać do dokumentów Googla!

Kliknij TU aby pobrać plik w EXCELU

Poniżej prosta instrukcja wideo:

Szybka instrukcja do planu urlopów dla pracowników:

  • W pierwszym kwartale – wiersz 5 – uzupełnij imiona i nazwiska pracowników 
  • Usuń zbędne wiersze jeśli masz mniej zatrudnionych – pamiętaj aby usunąć je w każdym kwartale (symbole #ADR!)
  • W kolumnie B wpisz liczbę zaległych dni urlopu z poprzedniego roku.
  • W kolumnie C wpisz liczbę dni urlopu przysługujących w roku bieżącym
  • Na szaro zaznaczone są niedziele i święta. Aby zaznaczyć urlop planowany (0), wykorzystany (1), chorobowe (2), opiekę (3), odebrane dni za święto (4) użyj tylko liczb 0-4. Tak jak na wzorcu w wierszu 2.
  • W kolumnach E,F,G,H arkusz zsumuje poszczególne kategorie dni wolnych. Na końcu pod tabelami znajdziesz roczne podsumowanie.
  • Warto wydrukować pracownikom takie zestawienie po zakończeniu każdego miesiąca – wydruk jest tak przygotowany, że arkusz zmieści się na jednej stronie!

Wszystkiego zyskownego w pełnym zdrowiu!

Koniecznie sprawdź NARZĘDZIA PRZEDSIĘBIORCY!

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Od czego zacząć zarządzanie firmą w oparciu o twarde dane?

Wszystkiego zyskownego! Pracuj nad firmą, nie w firmie!

Praktyczna książka o tym, jak zmienić firmę w maszynę do zarabiania pieniędzy, nawet jeśli dotychczas finanse firmowe, excel czy księgowość były Ci obce.

 

 

Podziel się:

39 odpowiedzi

  1. Witam
    Jak moge zmienic wartosc planowanego dnia urlopu. Potrzebuje rwoniesz wpisac 0.5 dnia a niestety moge tylko 1

    1. Nie ma możliwości wpisania w tym pliku części urlopu. To prosty plik do normalnego zarządzania urlopami. Przy 'kombinacjach” typu 0,5 dnia trzeba wykonać sobie samodzielnie tabelkę.

  2. Witam. Czy istnieje możliwość stworzenia alertu dla urlopów które się nakładają? Jeśli tak czy mógłby mi Pan pomoc w zastosowaniu odpowiedniej formuły?

    1. Niestety nie rozumiem zapytania. Plik ma proste, otwarte formuły tak żeby każdy znający podstawy excela mógł go sobie modyfikować. Same urlopy oznacza się cyfrą 1, a powód nieobecności kolorem. Nie wiem w którym miejscu urlopy mogłyby się na siebie nakładać?

    1. Na ten moment trzeba policzyć sobie ręcznie L4 (nie wpisywać 1), ale mam tyle zapytań o czytelników, że planuję w lutym ułożyć nowy, bardziej zaawansowany plik – osoby na liście mailingowej otrzymają informację o nowej wersji.

    1. 29.02 jest zaznaczony na szaro – zostawiłem go tak ponieważ za chwilę ktoś poprosi o plik na kolejny i kolejny .. rok

  3. Dzień dobry, Panie Adamie gdyby me na miał już Pan plik bardziej zaawansowany do będę niezmiernie zobowiązany za przesłanie na maila. Mam 45 pracowników a moja kadrowa prosi o zestawienie miesięczne….

  4. Panie Adamie mam 51 pracowników czy prześle mi Pan zestawienie dla takiej ilości pracowników czy po prostu wstawić kolejne wiersze ? Wspomniał Pan wyżej, że szykuje nową i bardziej rozbudowaną wersje zarządzania urlopami – czy mogę poprosić o podesłanie tej nowej wersji?
    Pozdrawiam

  5. Witam, chciałam dodać kolumne z odebranym dniem za święto żeby się zliczała ale nie potrafie ustawić koloru zeby był ten zielony. Jak to zrobic.

    1. Aby komórka podświetlała się należy w zakładce „narzędzia główne” użyć „Formatowania warunkowego”>Reguły wyróżniania komórek? jest równe np, 4 i dobrać kolory

  6. Witam chciałbym dołożyć kolumnę urlopu bezpłatnego bądź urlopu okolicznościowego żeby liczyło mi dni i odznaczało innym kolorem

  7. Świetna sprawa.
    Mogę prosić o maila z kalendarzem na 32 osoby?
    Mimo instrukcji, cos mi nie wychodzi 🙁
    Z góry dziękuję

  8. Witam serdecznie,
    jak można dodać kolumnę z innym rodzajem nieobecności – np. urlop macierzyński, w taki sposób aby plik liczył również tego typu nieobecność?

    1. Kolumny F-G zliczające ilość wystąpienia konkretnych nr mają Formułę =LICZ.JEŻELI(I7:CU7;NR JAKI SOBIE USTALIMY), poszczególne dni mają założone FORMATOWANIE WARUNKOWE = JAK KOÓRKA JEST RÓWNA NUMER JĄ POKOLORUJ. Wszystkie formuły w pliku są najprostsze jak to możliwe i otwarte do edycji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przeczytaj także:

Jakie są koszty pracy i opcje zatrudniania – przegląd dostępnych możliwości.

Jak wygląda sytuacja polskich mikrofirm: ich liczba, poziom i forma zatrudnienia, rentowność.
Porównuję oczekiwania z rzeczywistością polskich przedsiębiorców.
Omawiam poszczególne opcje zatrudnienia i „współpracy”.
Przypominam czym jest „stosunek pracy”
Pokazuję jak porównać koszty UOP i UZL.
Podaję proste zasady, czym się kierować zaczynając budowę zespołu pracowników.

Sprawdź        

Kalkulator Optymalnej Formy Opodatkowania
POBIERZ BEZPŁATNIE!

Kalkulator (excel) z instrukcją wideo obliczający wymiar podatku PIT/CIT, VAT, ZUS i zdrowotnej! Porównuje skalę podatkową, liniowy, ryczałt, spółki z O.O. i komandytowo-akcyjną oraz CIT estoński. Wystarczy wpisać roczne przychody i koszty.

Materiał bez opłat i bez zobowiązań! Dostępny natychmiast w mojej liście mailingowej!

Bezpłatne materiały Praktyczne narzędziaSprytne podpowiedzi

(function(a,l,b,c,r,s){ _nQc=c,r=a.createElement(l),s=a.getElementsByTagName(l)[0]; r.async=1; r.src=l.src=("https:"==a.location.protocol?"https://":"http://")+b; s.parentNode.insertBefore(r,s);}) (document,"script","serve.albacross.com/track.js","89569708");